مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از بازگشایی کلیه محور‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارش برف در استان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از بازگشایی کلیه محور‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارش برف در استان خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف از دو شب گذشته و اولویت برفروبی، نمک پاشی و اجرای عملیات راهداری در محور‌های اصلی و فرعی، اقدامات برفروبی و نمک پاشی در کلیه راه‌های روستایی نیز انجام شد بطوریکه درحال حاضر هیچ راه روستایی مسدود براثر بارش وجود ندارد.

پیمان آرامون  با اشاره به حجم نزدیک به دو هزار کیلومتری عملیات برف روبی ادامه داد: در حال حاضر کلیه راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طی دو شب گذشته شاهد بارش برف در محور‌های شهرستان‌های ارومیه، نقده، پیرانشهر، شاهین دژ، تکاب، میاندوآب، سردشت، بوکان، مهاباد، پایانه مرزی سرو و تمرچین بودیم، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جوی محور‌های ارتباطی استان آرام و تردد به صورت روان برقرار است.

آرامون ادامه داد: ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و در حدود ۱۲۰ نفر راهدار درگیر عملیات بوده و تاکنون بالغ بر ۱۶۰۰ تن ماسه و نمک در مسیر‌های درگیر برف جهت ایجاد امکان تردد ایمن وسایط نقلیه مصرف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.